ویدئو صد آنلاین | نماینده پیشین مجلس در آستانه برگزاری مجمع عمومی ایرانخودرو و احتمال واگذاری مدیریت این شرکت به یک قطعهساز گفت: چگونه میشود که یک شرکت ۱۳ هزار میلیارد تومان جریمه شود، سپس این جریمه به ۵۰۰۰ میلیارد تومان کاهش یابد و در نهایت به صفر برسد؟ در همین زمان، حکم سلب حق رأی سهام تودلی صادر میشود و پروندههای مربوط به کروز همچنان باز میماند. مجمع نیز در حال برگزاری است. چگونه میتوان این اتفاقات را تحلیل کرد؟ چرا همه چیز به نفع یک شرکت خاص پیش میرود؟